وبلاگicon
جامعه ی من
جامعه ی من
مشکلات جامعه 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جامعه من و آدرس jameaiman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عزم مجلس برای حل مشکلات جامعه کارگری

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: رایزنی نمایندگان مجلس با مسئولان ارشد کشور، از جمله قوه مجریه و قوه قضاییه و ایجاد تعامل مناسب بین آنها برای حل مشکلات جامعه کارگری موثر خواهد بود.

صمدفدایی در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به آغاز هفته کارگر، تصریح کرد: امروز کارگران شاغل از قراردادهای موقت و پیمانی ابراز نارضایتی می‌کنند و از سوی دیگر بازنشستگان خواهان افزایش مستمری‌های خود هستند که همگی آنها حداقل از مزایای خدمات درمانی و بیمه‌‌های تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رایزنی نمایندگان مجلس با مسئولان ارشد کشور از جمله قوه مجریه و قوه قضاییه و ایجاد تعامل مناسب بین آن‌ها برای حل مشکلات جامعه کارگری موثر است.

وی افزود: نمایندگان باید به تمامی نکات و مشکلات جامعه کارگری آگاهی کامل داشته باشد و قوانین کارفرما را نیز به خوبی بشناسد تا بتواند با ارائه پیشنهادات به موقع، مشکلات میان این دو قشر را برطرف سازد زیرا اگر بتوان کارفرمایان را در کشور مولد ساخت قطعا کارگر نیز مولد می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس هشتم بیان کرد: صرف نظر از این موضوع مسائلی چون افزایش نیافتن مستمری بازنشستگان و رعایت نشدن حداقل ساعت کار روزانه در صنوف نیز باید در فرصت مناسب پیگیری شود تا بتوانیم رضایت حداقلی این قشر زحمت‌کش را به دست بیاوریم.

عضو فراکسیون اقلیت مجلس همچنین در ادامه نسبت به عدم عقد قرارداد مستقیم با برخی از کارگران انتقاد کرد و خواستار توجه و نظارت دولت به این موضوع شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: این مساله را مرتبا به رئیس‌جمهور و هم وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گوشزد شده است ولی کسی این موضوع را پیگیری و اجرا نمی‌کند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 17 دی 1391برچسب:رفع مشکلات,کارگر,جامعه,رفع مشکلات اجتماعی کار گران, ] [ 10:27 ] [ مصطفی بهرامی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





  • بک لینک
  • نرم افزار های موبایل