وبلاگicon
جامعه ی من
جامعه ی من
مشکلات جامعه 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جامعه من و آدرس jameaiman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ساوه – خبرگزاری مهر: استاد حوزه علمیه استان مرکزی گفت: امروزه باید به ترویج امر به معروف و نهی از منکر توجه داشته باشیم تا جایگاه آن در جامعه کمرنگ نشود زیرا بسیاری از مشکلات جامعه به‌ دلیل کم توجهی به این فریضه مهم است.

حجت الاسلام علی مرشدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ما درابتدا وظیفه داریم افراد را به انجام معروفها تشویق کنیم اظهارداشت: انجام امورات معروف وکارهایی که مورد پسند شریعت و رضایت خداوند باشد منکرات در جامعه خود به خود ازبین می رود.

وی ادامه داد: امر به معروف از واجبات دین است و افرادی که به سن تکلیف می‌رسند باید به این امر نیز توجه داشته باشند و به وظیفه الهی خود عمل کنند و دانش‌آموزان نیز باید یاد بگیرند که احکام و دین اسلام را در بین دوستان خود منتشر کرده و ترویج دهنده خوبی‌ها باشند.
حجت الاسلام مرشدی تصریح کرد: هدف از تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، ترویج و گسترش امر به معروف و نهی از منکر به منظور ایجاد جامعه‌ای پاک، سالم و متناسب با شأن جامعه اسلامی است.

این استاد حوزه با اشاره به بیانات گوهر بار امام علی (ع) ابراز داشت: از تشویق همدیگر به انجام کارهای شایسته و باز داشتن از ارتکاب کار زشت خودداری نکنید و بدانید که اگر این کار را ترک کردید بدکاران بر شما مسلط می شوند و وقتی آن ها مسلط شدند هر چقدر دعا کنید دعای شما مقبول درگاه حق واقع نمی شود. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, ] [ 6:48 ] [ مصطفی بهرامی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





  • بک لینک
  • نرم افزار های موبایل