وبلاگicon
جامعه ی من
جامعه ی من
مشکلات جامعه 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جامعه من و آدرس jameaiman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل،حجت الاسلام رضا باوقار در جمع نمازگزاران مشکین شهراظهار داشت:تبلیغ و ترویج فرهنگ غنی وقف می تواند به حل بعضی از مشکلات جامعه کمک کند چرا که کسانی هستند که وقف مازاد اموال خود می توانند با نیات خیرخواهانه عده ای ندار و فقیر هستند کمک کنند.
وی ضمن گرامیداشت هفته وقف به بیان حسنات این سنت نیک الهی پرداخت و فقر زدایی و توسعه اقتصادی را از دستاوردهای وقف بر شمرد و افزود: ترویج فرهنگ وقف می تواند نیازمندی های جامعه در بخش بهداشت و درمان ، آموزش ، ازدواج و موارد مشابه را بر طرف کند.
وی همچنین با تسلیت ایام ارتحال نبی مکرم اسلام (ص) و حضرت امام حسن (ع) مجتبی و امام رضا (ع) به تبیین سیره اخلاقی پیامبر بزرگوار اسلام پرداخت .
وی گفت: پیامبر گرامی اسلام منبع و مرکز تمام خوبی های عالم است و تاسی از سیره و روش نبی اسلام باید به الگوی همگانی تبدیل شود.
وی افزود: کردار و رفتار امت اسلامی با کردار آن بزرگوار سنجش می شود و بهترین بندگان خداوند پیروان راستین پیامبر هستند و انسان همواره باید خود را به پیامبر منتسب کند.
وی اعتدال و میانه روی ، حفظ حدود الهی ، مرزشناسی و مرزبانی ، مدارا ، رعایت اصل تعاون و همکاری با مردم را از جمله خصوصیات برجسته اخلاقی رسول پروردگار عالمیان بیان کرد. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 24 دی 1391برچسب:وقف,راه حل مشکلات جامعه,وقف+مشکلات جامعه, ] [ 1:57 ] [ مصطفی بهرامی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





  • بک لینک
  • نرم افزار های موبایل