وبلاگicon
جامعه ی من
جامعه ی من
مشکلات جامعه 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جامعه من و آدرس jameaiman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فرماندار خرم‌آباد:‌مسئولان ‌‌به دنبال رفع مشکلات ‌جامعه کارگری هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌آباد گفت: ‌‌مسئولان ‌‌به دنبال رفع مشکلات ‌جامعه کارگری هستند.


 

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولی‌پوری ظهر امروز در بازدید از کارخانه پارسیلون خرم‌آباد بر جدیت لازم در پیگیری مسائل جامعه کارگری و تولیدی شهرستان خرم‌آباد تاکید کرد.

وی در این بازدید که به منظور پیگیری و برنامه‌ریزی در خصوص تسریع در راه‌اندازی مجدد کارخانه پارسیلون صورت پذیرفت، خواستار ارائه آمار اقدامات انجام گرفته از سوی مسئولان و دست اندرکاران این کارخانه در این راستا شد.

ولی پوری در خصوص اقدامات انجام شده در کارخانه پارسیلون خرم‌آباد اظهار داشت: تاکنون بیش از 80 میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات در اختیار مسئولان این کارخانه قرار گرفته که تاکنون بیش از 990 تن مواد اولیه مورد نیاز خط تولید به کارخانه وارد شده که در صورت تامین مواد و ماشین آلات و تکمیل نهایی، کارخانه ظرفیت تولید روزانه 30 تن نخ پلی استر و پلاستیک را دارا است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر تعداد 200 نفر از کارگران شریف و زحمت‌کش در این کارخانه به منظور تعمیر و راه‌اندازی ماشین آلات مشغول به کار هستند و مدیریت کارخانه و مسئولان استانی با جدیت به دنبال راه‌اندازی مجموعه و به کارگیری ظرفیت کامل کارگران این کارخانه هستند.

فرماندار خرم‌آباد گفت: با همدلی و همفکری مسئولان و نمایندگان شهرستان و با عزم جدی و پیگیری‌های مستمر به دنبال حل مسائل جامعه کارگری و تولیدی شهرستان هستیم که این موضوع می‌تواند کمک شایانی به تولید بومی حوزه شهرستان و ایجاد اشتغال پایدار کند.

مرتضی ولی پوری فرماندار شهرستان خرم‌آباد و ایرج عبدی نماینده مردم شهرستان‌های خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی از روند آماده سازی کارخانه پارسیلون بازدید کردند. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 24 دی 1391برچسب:مسئولان ,‌‌به ,دنبال, رفع , مشکلات ,جامعه ,کارگری , هستند, ] [ 1:58 ] [ مصطفی بهرامی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





  • بک لینک
  • نرم افزار های موبایل