وبلاگicon
جامعه ی من
جامعه ی من
مشکلات جامعه 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جامعه من و آدرس jameaiman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: دشمنان طی 33 سال گذشته از هر توطئه‌ای علیه نظام استفاده کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری دشمنان ملت ایران منتظرند از هر مسئله کوچک و بزرگی برای شکستن اراده ملت ایران استفاده کنند، افزود: دشمنان در طی 33 سال گذشته از هر توطئه‌ای برعلیه نظام استفاده کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه برخی افراد جامعه به دنبال مقصر در مشکلات جامعه هستند، خاطرنشان کرد: هر کس باید به تناسب وظیفه خود در رفع مشکلات جامعه اقدام کند.

وی با بیان اینکه نباید در زمینه مشکلات جامعه فرافکنی شود، افزود: باید مسئولان و مردم دست به دست هم داده و مشکلات جامعه را رفع کنند.

خاتمی با اشاره به اینکه ملت ایران در 33 سال گذشته همواره در برابر مشکلات مقاومت کرده‌اند، خاطرنشان کرد:‌ باید با وحدت و همدلی مشکلات جامعه حل شود.

وی با اشاره به وجود مشکلات داخلی در کشور یادآور شد: باید در برابر مشکلات جامعه همه افراد به وظایف خود عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه تریبون نماز جمعه محل دعوت مردم به وحدت است، افزود: از این تریبون برای ایجاد وحدت در جامعه دعوت می‌شود.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تصریح کرد: باید مشکلات اقتصادی و معیشتی با وحدت و همدلی حل شود.

خاتمی با بیان اینکه هنر برخی افراد جامعه به دنبال مقصربودن و فرافکنی در امور است، افزود: باید همه مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی جامعه تلاش کنند.

وی اقتصادی مقاومتی را مقوله‌ای مناسب و دیدگاهی بی‌نظیر برای حل مشکلات جامعه عنوان کرد و گفت: باید در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی برنامه، طرح و برنامه‌ریزی مناسب وجود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی بدون برنامه نتیجه‌ای ندارد، افزود: باید مسئولان برای تحقق چنین اقتصادی از همدلی و وحدت بیشتری برخوردار بوده و برنامه‌ریزی مناسبی در این زمینه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بدون تلاش و با بهانه‌جویی مشکلات جامعه حل نمی‌شود، خاطرنشان کرد: چرا برخی افراد با فرافکنی مشکلات جامعه را نمی‌پذیرند.

خاتمی با بیان اینکه دشمن از هر توطئه‌ای حتی توهین به مقدسات، کشیدن کاریکاتور و تولید فیلم موهن در مقابل مسلمانان استفاده می‌کند، افزود: باید مسلمانان جهان با همدلی و وحدت بیشتر مانع چنین برنامه‌ریزی‌های دشمنان باشند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکل آمریکا و ایادی آن در سوریه، کشور سوریه نیست، یادآور شد: مقاومت ملت سوریه در برابر توطئه‌ها، دشمنان را جری کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بر ضرورت مقاومت ملت سوریه در برابر توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و گفت: باید این مقاومت را ستود.

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی از برنامه‌های این نیرو به منظور تامین امنیت جامعه قدردانی کرد.

خاتمی با اشاره به 18 مهر ماه روز زیارت مخصوص امام رضا(ع) تصریح کرد: ضروری است در این روز همه دل‌ها متوجه مشهد مقدس و کرامت حضرت رضا(ع) شود. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 دی 1391برچسب:جامعه و مشکلات","زندگی","جامعه ی من","شایعه , ] [ 6:48 ] [ مصطفی بهرامی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





  • بک لینک
  • نرم افزار های موبایل