وبلاگicon
جامعه ی من
جامعه ی من
مشکلات جامعه 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جامعه من و آدرس jameaiman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آفتاب: محمد باقر قالیباف شهردار تهران در همایش سراسری دادستان های کل کشور مهمترین چالش امروز جامعه را فاصله بین تدبیر و تغییر دانست و تاکید کرد که این نگرش باید تغییر کند.

به گزارش سرویس حقوقی آفتاب وی در ادامه با اشاره به مدیریت کلان شهرها و امنیت مردم‌دار، افزود: «امنیت یک تولید اجتماعی است و بزرگترین ناامنی امروز در کشور به خاطر عملکردهای اشتباه در عرصه‌های مختلف سیاسی-فرهنگی اجتماعی و اقتصادی است».

قالیباف در ادامه با اشاره به اینکه عملکردهای اشتباه سبب تولید مشکلاتی در امنیت پایدار می‌شود، حاشیه‌نشینی، کودکان فراری، زنان خیابانی، بیکاری، مهاجرت و فاصله طبقاتی را ازموضوعات تولید ناامنی دانست.

شهردار تهران که در جمع دادستان‌های کل کشور سخن می‌گفت راه‌حل مشکلات جامعه را نگرش علمی و جهانی به مسائل دانست. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 دی 1391برچسب:جامعه و مشکلات","زندگی","جامعه ی من","شایعه","حرف های نگفته","زن","دختر"," , ] [ 6:48 ] [ مصطفی بهرامی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





  • بک لینک
  • نرم افزار های موبایل